25% Reducere la preturi, 75% reducere la servicii


Cam asa este in miezul zilei la Bugar'd, un minunat local din Timisoara zilelor noastre. Ce este in miezul zilei, este miezul problemei, cel putin acum.
Este totul la reducere 25%, dar pentru ca tu sa beneficiezi de ceva la aceasta reducere substantiala totusi, este nevoie ca cineva din cadrul localului sa si poata efectua serviciile.
De data aceasta, cand am fost cu echipa de la servici, pentru un pranz minunat redus cu un sfert de pret, dezamagirea a fost pe toate planurile.
Din pofta mea de gravida ce sunt, am ales localul pentru a savura un haburger de vita cu inele de ceapa. Bine, mint. Inele de ceapa cu orice. Pentru ca nu mai gasesc in orasul acesta asa ceva semipreparat de cumparat si facut acasa, asa ca am cedat si am ales sa vin sa mananc orice cu inele de ceapa. Mi-am convins mandra ca asta trebuie sa mananc, dar am mai si convins si alti 7 oameni sa mergem acolo, si dusi am fost.
Dupa aproape 5 inspre 10 minute, titirezul de servici isi facea rondul prin birt, am putut sa ne comandam fiecare ce avea de comandat. Dupa doar 15 minute, titirezul s-a intors si a anuntat cu lacrimi in ochi, cum ca meniul pentru care eu venisem si pentru care am mai ametit si alti 7 oameni sa vina, nu se exista in.. meniu, si sa ma gandesc rapid la alta alternativa. Bine, nu el era cu lacrimi in ochi, eu eram, dar ce mai conteaza.
Titirezului nu i-a placut cum aratam noi ca si grup unit, unicul grup din tot localul, in rest mai era un barman si inca un ospatar. Nu i-a placut de noi, pentru ca nu ne-a adus mancarea deodata la toti, cum se obisnuieste in localuri normale, ci doar in pereche de 2 cate 2, ca nu cumva sa ne certam. Bineinteles, tupeistii ce au cerut meniul care nu era in meniu, au fost lasati la urma, sa se invete minte.
Cum termina un grup de 2 sa manance, imediat dupa 10 minute primea si al doilea grupulet de 2 oameni mancarea mult dorita. Ultimii, tupeistii, au primit mancarea dupa o ora jumatate, macar fierbinte, lucru ce m-a facut sa ma zvarcolesc restul zilei si noaptea ce a urmat, pentru ca bineinteles ca a trebuit sa ne grabim sa ajungem la lucru. Urat. Trebuie mentionat si faptul ca alta data cand am fost sa beneficiem de reducerea de 25%, ne-a fost refuzata reducerea pe motiv ca am platit cu cardul, intrumentul dracului.
Sa tot mergi la Bugard's. Sa le faci scandal. Ca altfel, dorinta mea de anul aceasta este sa nu mai trec pe acolo, vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea mea personala este.....