Lidl te judecă


Lidl are de când ne știm, sloganul "Alege intelept" si e afisat in foarte multe locuri. 

Poate nu ați observat, poate a trecut așa pe lânga voi, dar separatorul de produse de pe banda de la Lidl vă judecă. În special când vă luați prostii de la raionul de patiserie, sau chiar celebrele gogoașe umplute cu ciocolată. 
"Alege înțelept". Cum adică "Alege înțelept"? Adică nu știu ce să cumpăr? Chiar crezi că nu știu câte calorii are foitajul ăla? Nu crezi că e prea târziu să îmi zici ce să fac atunci când sunt deja la casă? 

Pune "Alege înțelept" acolo la raion chiar în dreptul ciocolății sau a sucului acidulat, sau chiar a parei de duș cu leduri ce o vinzi și care știi că o vreau dar nu mă ajută cu nimic. 

Acolo ar trebui să pui sloganul, că dacă am venit cu el până la casă, să fi sigur că nu mă mai întorc, doar poate pentru a mai lua o prostie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea mea personala este.....